perjantai 10. helmikuuta 2012

Mä tahdon lentää sun kanssas kattojen yllä !


Terveiset aikaansaamattomalta!
Tosiaan joo, vähän hävettää etten oo saanu aikaseks kirjotella. Täson nyt ollu kaikenäköstä ja laista,
esim heräsin viikkositte terveyskeskuksesta ja mulle seuraavana päivänä tyrkättii lääkkeet kätöseen
ja joskus tulevaisuudessa mua odottelee leikkauspöytä. Mut en haluu puhuu täst sen enempää..
Oon nähny paljon kavereita ja eläny täs hetkessä, fiilistelly erästä, unohtanu murheet ja tän riesan.
Mun työharjottelukin sai päätöksensä tänään vihdoin, ja suoraansanottuna paskanmaku jäi suuhun.
& huomenna me vietellään tosiaan oonan synttäreitä, ja mulla on sille mahtava lahja tiedossa (hankinnan alla toistaseks).
Mutjoo en jatka sen enempiä, pitäkää kiva viikonloppu. Mä ainakin!

6 kommenttia:

  1. toi on tosi tyhmää et kerrot tyylii et heräsin sairaalast, sit et kerro minkä takii... huuoh. ei monii kiinnosta tollane.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muapa ei kiinnosta et kiiinnostaako ketään mun jutut :) enpä ala mun henkilökohtasii ongelmiani kirjaimellisesti kirjottamaan :) mut halusin jollaintapaa pistää sen tänne talteeen, jotta muistan!

      Poista
  2. Joanna mis käyt kouluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keuda Tuusula, Kirkkotie :D kuis?

      Poista
    2. Aattelin vaa ko ois toi lähihoitaja tavoitteena ja koulusta en tii mitää et mihin mennä eikä oo mitkää parhaat yhteydetkään, ni voisikko vaik kertoo tosta sun koulusta jotain? :) Nii ja öö mitä alaa opiskelit? :D

      Poista
    3. siis lähihoitaja linjalla olen nyt ekaa vuotta :--D ja ennemminkisuositelisin helsinkiä kun tuusulaa, mut kyltääki menee. paljon uusia kasvoja ja mukavat maikat on! oon viihtyny vaik niitäki päivii tulee ettei vaan jaksais :D tää on rankka tää lähäreiden ekavuosi, mut kylse helpottaaa sen jälkee!

      Poista