lauantai 31. maaliskuuta 2012

Semmosta mulla vaan että....


Tää homma ei nappaa mua just nyt, ei niinku yhtään. Mun elämässä tulee tapahtumaa asioita seuraavan kuukauden aikana, jonka takia mä joudun kestämään ja stressaamaan paljon. Mainitsen usein niistä pikkupiruista teille jotka on tuolla mun sisällä ja tarkoitan silloin sappikiviä, joita on paljon tuolla mun sisällä. Kävin perjantaina hyvinkään sairaalassa ja sielä kerrottiin, ettäne tullaan leikkaamaan noin kuukauden kuluttua. Ja että sitä ennen tavoite olisi etten saisi yhtäkään kohtausta. Oon kärsinyt näiden takia nimittäin harvinaisen paljon. ja enemmänkin.

Varsinainen syy siihen, miksei mua bloggaaminen just nyt kiinnosta onse: Että oon lopenkyllästyny tohon nikoniin ja sen huonolaatusuuteen, värimaailmaan jne kaikkeen siinä. Mua ei innosta tippaakaan ees koskea koko vempeleeseen. Mulla on synttärit toukokuussa ja mulle on lupailtu kameraa 18 vuotis synttäreiden johdosta, joten sitä oottelen innolla. Mutta mä en oo häipymässä mihinkään, joten älkää tekään häipykö! Oona pitää puljua pystyssä varmasti sen aikaa kunnes palaan. Ja sillonku sitte kuvioihin palaan niin tuun taas elämänilosena, ja hyviä uutisia tuovana menninkäisenä takaisin! ( tottakai mua voi nähdä täällä kuvissa ja videoissa heilumassa, mutten itse tee postauksa ) Ootellaan molemmat oonankanssa sitä uutista iha innolla :--) Mutta siitä lisää sitte joskus. Ootte mahtavia lukijoita, pysykää mahtavina ja olkaa aktiivisia !

Tähän on hyvä lopettaa, lupaan yrittää saada innon ja palata mahdollisimman nopeasti !

8 kommenttia:

  1. Voi raukka :c !! vvooi, haluisin vaa halata sua ! Joanna tui. Parane pian, ja kaikkee hyvää kipa toivottaa sulle <3

    VastaaPoista
  2. ääääääääääääh=(( no hyvä jei että se leikkaus ni sitte palaat jei !! Ja luotamme ny Oonaan jei ja täällä venailllaa taas normi ja ilosia meininkejä jei !=)=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii wuhu ja jei!! minä tästä koitan palata joo mahollisimman nopeesti sitten että joo nii (---: ! jei

      Poista
  3. everything gonna be fine ! ja meikä yrittää pitää jotain elämää yllä kuhan kameran saan!

    VastaaPoista
  4. no voi vitun ei yhyy et tykkää sun kamerasta :D monella ei oo varaa järkkäriin joten pitäisitkö turpas kiinni ja et valittais pikku asioista ku vakavampiaki on.

    VastaaPoista